Pirkinių krepšelis

Pristatome nemokamai 🇱🇹 perkant už € 20

Taisyklės

  1. Bendrosios nuostatos

    1. Pardavėjas – juridinis asmuo UAB „Komercija verslui“, kurio prekės parduodamos tinklapyje https://themood.lt vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir kuris yra atsakingas už Pirkėjo pateikto užsakymo vykdymą.
    2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo.
    3. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau tekste „Taisyklės“) – privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės, pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas ir grąžinimo sąlygos bei kitos su priekių pirkimu, pardavimu internetinėje svetainėje https://themood.lt (toliau tekste „El. parduotuvė“) susijusios nuostatos.
    4. Pirkėjas, prieš pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino, suprato ir sutinka su aprašytomis prekių pirkimo taisyklėmis.
    5. Atsižvelgdamas į LR teisės aktuose nustatytus reikalavimus, pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles.
    6. Apie bet kokius Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas bus informuotas prisijungęs prie El. parduotuvės.
  2. Sutarties sudarymo momentas

    1. Taisyklės santykiams tarp Pirkėjo ir Pardavėjo pradedamos taikyti nuo to momento, kai:
      1. Pirkėjas suformuoja užsakymą El. Parduotuvėje, pateikia duomenis reikalingus Sutarčiai sudaryti, užsakymui pristatyti, paspaudžia nuorodą „Pirkti“.
      2. Pirkėjas pirkdamas telefonu Pardavėjui pateikia reikiamus duomenis Sutarčiai sudaryti, Užsakymui suformuoti bei pristatyti.
      3. Pirkėjas pateikia Užsakymą bei dokumentus, reikiamus pasinaudoti lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito paslaugos sutarčiai sudaryti.
  3. Pirkėjo teisės ir pareigos

    1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes El. parduotuvėje, laikydamasis prekių pirkimo–pardavimo taisyklių ir kitose El. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
    2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo pranešdamas Pardavėjui apie tai el. paštu [email protected]
    3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti pirkimo–pardavimo sutartyje numatytą kainą.
    4. Pirkėjas privalo nurodyti priežąstį el. paštu [email protected], dėl kurios nori grąžinti prekę.
    5. Alkoholinius gėrimus, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatyme, Pirkėjas (fizinis asmuo) gali užsisakyti, tik jei jam yra ne mažiau kaip 20 (dvidešimt) metų, jis yra blaivus ir tai patvirtina el. parduotuvės sistemoje Pardavėjo nustatytu būdu.
    6. Juridiniai asmenys alkoholinius gėrimus gali užsisakyti ir įsigyti tik reprezentacinėms reikmėms ir kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams. Pirkėjas (juridinis asmuo) užsakydamas alkoholinius gėrimus el. parduotuvėje patvirtina, kad alkoholinius gėrimus įsigyja reprezentacinėms reikmėms ar kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams ir nėra Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 str. 6 ir 7 dalyse nustatytų apribojimų Pirkėjui įsigyti alkoholinių gėrimų.
    7. Kad galėtume pasiūlyti Jums visavertes paslaugas mūsų svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų įrenginyje slapukus (angl. „cookies„). Įrašytą informaciją naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės naudotoją, rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome, ir galite ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus. Taip pat turite teisę nesutikti, kad būtų įrašoma ir naudojama informacija (slapukai) Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus, ar kreipdamiesi į mus bet kuriais svetainėje skelbiamais kontaktais. Platesnę informaciją apie slapukus galite rasti mūsų Privatumo politikoje
    8. Prekę galima grąžinti tik tais atvejais, jei ši nebuvo sugadinta, nebuvo naudojama arba jos išvaizda nebuvo pakeista iš esmės.
    9. Pirkėjas, norintis grąžinti prekę Pardavėjui, privalo grąžinti pilnos komplektacijos prekę. Jei ne visos komplekte esančios dalys atitinka 3.7. taisyklių punkte esančius reikalavimus, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.
    10. Pasikeitus pirkėjo duomenims, nurodytiems registracijos formoje, jis privalo juos kuo skubiau atnaujinti.
    11. Pirkėjas, prieš pateikdamas užsakymą, sutinka su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
  4. Pardavėjo teisės ir pareigos

    1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir El. Parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis El. parduotuvės paslaugomis.
    2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją. Plačiau apie tai paskaityti galite Privatumo politikoje.
    3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu.
    4. Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
    5. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų Užsakymo dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas nemokamas Pirkėjo Užsakymo pristatymas. Šios sumos dydis nurodomas prie Pardavėjo pristatymo sąlygų.
    6. Jei Pirkėjas bando pakenkti El. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis El. parduotuve.
    7. Prekių užsakymo pateikimo metu – Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju jo nurodytais kontaktais. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.
    8. Iškilus neaiškumams dėl užsakymo informacijos, Pardavėjas turi teisę susisiekti su klientu nurodytais kontaktais. Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą iš anksto nepranešęs Pirkėjui, jei Pirkėjas per tris (3) darbo dienas nesusisiekia su Pardavėju ir nepateikia reikiamos informacijos.
    9. Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą, jei atsiranda asortimento problemų ar tinklalapio klaidų, kurios neleistų įvykdyti pirminio užsakymo, arba pasiūlyti pakeisti užsakymą taip, kad jis būtų priimtinas abiems šalims . Pardavėjas privalo, el. paštu ir/arba telefono skambučio metu, informuoti Pirkėją prieš atšaukimą ir grąžinti pinigus, jei užsakymas nebus įvykdytas. Pardavėjas nėra atsakingas ir jokiu būdu negali kontroliuoti pinigų grąžinimo laiko Pirkėjo banke ar kreditinės kortelės tiekėjui.
  5. Prekių apmokėjimo tvarka

    1. Už mūsų El. parduotuvėje įsigytas prekes galima atsiskaityti šiais būdais:
      1. Grynaisiais pinigais (atsiskaityti pristatymo metu arba fizinėje parduotuvėje).
      2. Banko pavedimu.
      3. Elektronine bankininkyste.
      4. Išsimokėtinai (taikoma tik prekėms, kurių aprašymuose suteikta galimybė įsigyti lizingu).
    2. Su apmokėjimo būdais detaliau supažindinama internetinės svetainės https://themood.lt skiltyje „Pristatymas ir apmokėjimas“.
    3. Prekės kaina negali keistis po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninių klaidų ar kitų, nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Jei Pirkėjas, esant tokiai situacijai, nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai Pardavėją. Tai įvykdžius, Pirkėjui grąžinama jo sumokėta suma.
  6. Prekių pristatymas ir atsiėmimas

    1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą, t. y. pasinaudoti Pardavėjo įgalioto atstovo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes iš Pardavėjo fizinių parduotuvių.
    2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
    3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba Užsakymo sudarymo metu nurodyti asmenį, kuris atsiims prekes. Tuo atveju, kai Pirkėjas (ar nurodytas kitas asmuo) prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
    4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
    5. Alkoholinius gėrimus el. parduotuvėje galima užsakyti kiekvieną dieną, tačiau jų pristatymas galimas tik ne anksčiau kaip 10 val. ir ne vėliau kaip 20val. pirmadieniais – šeštadieniais, o sekmadieniais – ne anksčiau kaip 10 val. ir ne vėliau kaip 15 val.
    6. Prekės pristatomos nemokamai kai prekių krepšelio suma viršija 20€.
    7. Nepasiekus nemokamo pristatymo sumos, taikomi prekių pristatymo įkainiai, kurie nurodyti El. parduotuvės skiltyje „Pristatymas ir apmokėjimas“
    8. Prekių pristatymui į Kuršių Nerijos regioną taikomos papildomos sąlygos.
    9. Prekes atsiimant Pardavėjo fizinėse parduotuvėse, prekes privalo atsiimti Pirkėjas ar kitas Užsakymo pateikimo metu nurodytas asmuo, po to kai Pardavėjas patvirtina, kad Užsakymas jau yra paruoštas.
    10. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių arba dėl įgalioto atstovo veiklos sutrikimų.
    11. Prekių pristatymo metu pirkėjas kartu su Pardavėju arba asmeniu, jo įgaliotu pristatyti siuntinį, privalo patikrinti gautų prekių būklę ir pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Pirkėjas, pastebėjęs pakuotės ar prekės pažeidimus, esant gamykliniam brokui ar komplektacijos neatitikimui, privalo apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją.
  7.  Prekių kokybės garantija, tinkamumo naudojimo terminas

    1. Prekių, parduodamų internetinėje parduotuvėje https://themood.lt, savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.
    2. Pardavėjas neatsako už tai, kad El. parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar kitas parametras gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio ypatybių.
    3. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
    4. Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu konkrečiu atveju nukreipdamas Pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.
    5. Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
  8. Prekių grąžinimas ir keitimas

    1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso (toliau – CK), LR Vyriausybės 2014 liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis ir šių Taisyklių nuostatomis.
    2. Norint grąžinti prekę, reikalingas prašymas el. paštu [email protected], dėl prekės grąžinimo.
    3. Grąžinamos tik ne maisto prekės, išskyrus tuos atvejus, kai pristatytos maisto prekės yra nekokybiškos ar netinkamos vartojimui.
    4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
      1. Prekė negali būti sugadinta Pirkėjo.
      2. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (punktas netaikomas, jei grąžinama nekokybiška prekė).
      3. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
      4. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir prašymą el. paštu [email protected] dėl prekių grąžinimo.
    5. Pirkėjas, norintis grąžinti prekę Pardavėjui, privalo grąžinti prekę, kuri atitinka 8.4. Taisyklių punkte esančius reikalavimus. Kitu atveju, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.
  9. Atsakomybė

    1.  Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
    2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis El. parduotuve.
    3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
    4. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas Pirkėjas užsako, tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.
    5. Atsiradus piniginei žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.
  10. Baigiamosios nuostatos

    1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
    2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
    3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per dvidešimt kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

UAB „Komercija Verslui“

Įmonės kodas: 304379351
PVM mokėtojo kodas: LT100010614712
Tel. Nr.: +370 690 44488
El. p.: [email protected]

Saugus atsiskaitymas

Visi atsiskaitymai šifruojami 128-bit AES kodavimu

Kokybiškas aptarnavimas

98% užsakymų įvykdomi per 1 darbo dieną arba mažiau

Nemokamas pristatymas

Visiems užsakymams, kai
krepšelio suma virš € 20

Gera produkcija

Kviečiame rinktis iš mūsų plataus prekių asortimento