Pirkinių krepšelis

🎉 „Coffee24“ tapo „The Mood“ 🥳

Prekių pristatymas ir grąžinimas

Siekdami užtikrinti skaidrumą, mes vadovaujamės LR Civiliniame kodekse ir Mažmeninės prekybos taisyklėse (LR Vyriausybės nutarimas Nr. 697; 2001-06-11, pakeistas 2014-07-22 LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738) nustatytomis taisyklėmis.

Prekę grąžinti be jokios priežasties galite per 14 dienų.
Turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų. Tokiu atveju prekei taikomos papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista. Visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai turi būti likę ir nepažeisti, produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus. Jei pakuotę pažeidėte, kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.
Produktas turi būti nepraradęs prekinės išvaizdos, o prekė turi būti grąžinama tokios pačios komplektacijos, kokią pirkote.

Pristatymas ir atsiėmimas

Dirbame įprastu grafiku, tačiau rekomenduojame bekontaktį atsiskaitymą, prekes išsirinkti ir jas apmokėti galite www.themood.lt. Galite pasirinkti skirtingus pristatymo būdus. Kilus klausimams, raginame skambinti ir konsultuotis bendru numeriu. Parduotuvė dirba įprastu darbo grafiku.

– Jei pasirinkote prekes atsiimti parduotuvėje:
Prekes paruošime tą pačią darbo dieną. Apie tai Jums pranešime elektroniniu paštu arba sms žinute. Prekės įprastai paruošiamos per 3 valandas nuo užsakymo gavimo.

– Jei užsakymas apmokėtas, lauksime Jūsų atvykstant per 7 dienas, jei neapmokėtas – per 5 dienas.
Vėliau užsakymas bus atšauktas ir užsakytos prekės sugrįš atgal į lentyną.

– Atsiimant prekes parduotuvėje galima atsiskaityti grynaisiais pinigais ir banko kortelėmis.

– Atsiimdami užsakymą su savimi turėkite:
• užsakymo numerį;
• Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei
pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.

– Jei pasirinkote prekes gauti per kurjeri į namus ar biurą:
Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite – įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote,
jog visgi Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, Jūs privalote siuntos nepriimti ir
kurjerio pateiktame prekės priėmimo – perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie
kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el.paštu [email protected] arba
telefonu +370 69044488 .

– Prekių pristatymas į siuntų taškus ir paštomatus:
Jei pasirinkote prekių pristatymą į Omniva arba DPD siuntų tašką ar paštomatą, jos bus pristatytos per terminą, nurodytą prie pasirinktos prekės.

– Prekių pristatymas į namus
Jei pasirinkote prekių pristatymą į namus, jos bus pristatytos per terminą, nurodytą prie pasirinktos prekės.

Svarbu!
Omniva paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (39 x 38 x 64 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.

SVARBU:
Išsaugokite sąskaitą faktūrą, ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui.
Parduotuvės darbo laikas:
Darbo dienomis – nuo 9 iki 17 val.
Šeštadieniais ir sekmadieniais – nedirbame.
Adresas: A. Juozapavičiaus pr. 21, Kaunas
Pristatant į Kuršių neriją, tikslinti pristatymo mokestį.

Saugus atsiskaitymas

Visa / Mastercard / Paysera

Kokybiškas aptarnavimas

Jūsų šypsena mums svarbiausia

Nemokamas pristatymas

Užsakymams virš € 20

Gera produkcija

Aukščiausios kokybės prekės

Visos teisės saugomos © 2020
UAB „Komercija verslui“